נווה פריצקי – על מה כל הסיפור?

בחודש ספטמבר יצאה לדרך תחרות קידום אתרים בקרב מקדמים בישראל. את התחרות הקים גל חזיזה מחברת buypost והביטוי אותו הוחלט לקדם הינו נווה פריצקי. האתר צריך לעלות בתוצאות החיפוש כאתר של עיר או עירייה על דומיין חדש שנקנה שבוע לפני או אחרי תחילת התחרות. בעצם כל מקדם אתרים שהחליט לקחת חלק בתחרות היה צריך להקים אתר אינטרנט, לקדם אותו, לייצר ממש עירייה אמיתית  עם לוגו, מיתוג וכדומה. האמת? זה אחד הפרויקטים המעניינים יותר שהשתתפתי בו.

התהליך מתחיל ממש כמו עם לקוח אמיתי

  1. קונים דומיין – כתובת אתר האינטרנט שעליו מקליקים על מנת להגיע לאתר האינטרנט של העייריה.
  2. בניית אתר אינטרנט – בונים אתר אינטרנט שאמור לשקף נראות של אתר עירייה אמיתי.
  3. הוספת תכנים לאתר – אתר אינטרנט של עירייה צריך להכיל תוכן – ואני אגיד לכם עוד משהו, הרבה תוכן!
  4. קישורים לאתר האינטרנט – הרבה אתרים צריכים לקשר לאתר של עירייה, אז כן – אי אפשר להגזים כי מדובר בתחרות קידום של חודש אחד בלבד.
אחרי שהקמנו את האתר האינטרנט הוספנו תוכן וכו’ אנחנו רוצים להזרים תנועה של גולשים לאתר, אז החלטתי לנקוט אסטרטגיה מגניבה, יצרתי גלגל מזל, בו אנשים מקבלים כל מיני הטבות אחרי שהם משתתפים בהגרלה. את גלגל המזל החבאתי באתר, מה שהצריך מהגולשים לחפש את הגלגל בתוך האתר, וכך להיחשף לעוד ועוד עמודים. בגלגל המזל אפילו חילקתי במתנה קורס בניית אתרים בחינם. אז אין מה להגיד, היה שווה להשתתף בתחרות הזאת. ניצחתי את הטראפיק עם ערך אמיתי לגולשים.

איך ממשיכים עם תהליך הקידום

בשביל לגרום לאמינות ברושם של עירייה, החלטתי להקים עמוד פייסבוק, עמוד יוטיוב וכרטיס של גוגל לעסק שלי בו הכנסתי מספר וירטואלי אמיתי שעבר אימות. באתר העירייה הקמתי הרבה מאוד עסקים מקומיים, עמודים פיקטיביים ומאמרים על העירייה. אני אספר כאן סוד – לחלקם אפילו פתחתי גוגל מיי ביזנס משלהם – מטורף לא? 😉

מה התוצאות?

קשה מאוד להגיד מה תהיה התוצאה בסוף התחרות, אני יודע להגיד שאני כרגע מאוד מרוצה מהתהליך, מהתוצאה שאני נמצא בה בשלב הזה ואני מקווה מאוד שזה משקף את פני הקידום האורגני בארץ – קידום טהור. אז כן, אי אפשר להגיד שזה מה שלקוח אמיתי מקבל כי מדובר כאן בעצימות מאוד מאוד גבוהה. אבל אני כן יכול להגיד שהלקוחות שלי כן מקבלים קידום טהור, בלי משחקים ובלי קיצורי דרך ואני שמח שעד עכשיו גוגל מקבל את כל מה שאני עושה. אני לא מחפש הרבה תוכן כמו שכל המקדמים מחפשים, אני מחפש לתת לגולשים שלי את הערך הטוב ביותר.

מה נותר לאחל?

אז מכאן נותר לי לאחל המון בהצלחה לכל המשתתפים, אני מקווה מאוד שאני אוכל להשאר במקום שאני נמצא בו עכשיו עד סוף התחרות. הפרס במקרה של ניצחון הוא 15,000 ש”ח אבל אני חושב שלפני הכל מדובר בטייטל שהייתי רוצה להוסיף לרזומה שלי. מדובר בתחרות מכובדת עם כמות של מעל 30 משתתפים. אז בהצלחה לכולם ונתראה בנווה פריצקי 🙂