בחודש ספטמבר יצאה לדרך תחרות קידום אתרים בקרב מקדמים בישראל. את התחרות הקים גל חזיזה מחברת buypost והביטוי אותו הוחלט לקדם הינו נווה פריצקי. האתר צריך לעלות בתוצאות החיפוש כאתר של עיר או עירייה על דומיין חדש שנקנה שבוע לפני או אחרי תחילת התחרות.
בעצם כל מקדם אתרים שהחליט לקחת חלק בתחרות היה צריך להקים אתר אינטרנט, לקדם אותו, לייצר ממש עירייה אמיתית עם לוגו, מיתוג וכדומה. האמת? זה אחד הפרויקטים המעניינים יותר שהשתתפתי בו.
התהליך מתחיל ממש כמו עם לקוח אמיתי
- קונים דומיין – כתובת אתר האינטרנט שעליו מקליקים על מנת להגיע לאתר האינטרנט של העייריה.
- בניית אתר אינטרנט – בונים אתר אינטרנט שאמור לשקף נראות של אתר עירייה אמיתי.
- הוספת תכנים לאתר – אתר אינטרנט של עירייה צריך להכיל תוכן – ואני אגיד לכם עוד משהו, הרבה תוכן!
- קישורים לאתר האינטרנט – הרבה אתרים צריכים לקשר לאתר של עירייה, אז כן – אי אפשר להגזים כי מדובר בתחרות קידום של חודש אחד בלבד.